Epidemia spowodowała czasowe wstrzymanie rozpatrywania wniosków dotyczących wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych. Nadchodzi okres wznowienia prac w tym temacie. Choć nadal kontakt z przedsiębiorcami, którzy starają się o uzyskanie tego typu zezwolenia, prowadzony będzie głównie drogą elektroniczną.
Nadchodzi wznowienie – zawieszonych w pierwszym etapie wybuchu pandemii, prac Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych m. st. Warszawy. Cała procedura została zaktualizowana.
Nastąpi poprawa przepływu informacji na drodze komisja-przedsiębiorcy – w związku z panującą sytuacją dozwolone zostały kontakty za pośrednictwem poczty elektronicznej. Wszelkie informacje związane z postępowaniem – od wezwania, poprzez zawiadomienia i informacje na temat kolejnych etapów postępowania na protokole z oględzin kończąc, przesyłane będzie właśnie drogą elektroniczną na wskazany adres e-mail.
Wszyscy przedsiębiorcy, którzy mają zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych, jednak to zezwolenie traci swoją ważność, mogą złożyć stosowny wniosek o jego zmianę lub wydłużenie.